Länk till Husveterinärens Facebook Länk till kontaktformulär

Aktuellt

Manuka honung

Cecilia 2017-10-02

En honungssalva med antibakteriell verkan och fantastisk sårläkande effekt.

Används till infekterade och svårläkta sår.

Felilysin

Cecilia 2017-08-17

Aptus FeliLysin är ett kompletteringsfoder för katt med Lysin i form av smakliga tuggbitar. Lysin är en essentiell aminosyra som är viktig för kattens naturliga immunförsvar. Lysin är också viktigt för kattens skelett-, bindvävs- och muskeluppbyggnad.
Kan ges för att understödja kroppens naturliga försvar eller som komplement vid behandling mot kattsnuva. Påsen innehåller 120 st tuggbitar.

Glykoflex

Cecilia

Glyco Flex III är framtagen och doserad till hundar med ledproblem för maximal support Glyco Flex III ger din hunds leder ett flertal viktiga byggstenar genom sitt unika innehåll av både glukosamin, grönläppad mussla och antioxidanter. Den frystorkade musslan innehåller naturligt kondroitin, hyaluronsyra samt omega 3 och omega 6 fettsyror. Antioxidanterna skyddar cellerna mot fria radikaler som annars bryter ner cellerna i kroppen. Påsen innehåller 60 st smakliga tuggbitar. Finns till mellanstor/stor hund samt mini till små hundar och katter.

Kampanj Oticurant

Cecilia 2017-06-27

oticurant

Sommarkampanj på Oticurant öronpuder.
Säljs till Sveriges lägsta pris. 200kr för 24 dospåsar.
Oticurant motverkar dålig lukt i öronen, kan förebygga öroninflammation genom att torka ut öronen och återställa normalt pH.

Hill’s foder

Cecilia 2017-05-14

hills logo
Nu tillhandahåller vi Hill’s foder i butiken. Vi har både frisk- och veterinärfoder för hund och katt.